SynotTip zákaznícka podpora je určená na riešenie najrôznejších problémov, ktoré vás môžu pri zábave v SynotTip kasíne a stávkovej kancelárii postretnúť. Ako sa na ňu môžete obrátiť a v akých časoch vám je k dispozícii?
Zákaznícka podpora SynotTip – kontakty
Všetky legálne online kasína a stávkové kancelárie na Slovensku majú zo zákona povinnosť poskytovať svojim zákazníkom podporu v slovenskom jazyku. Výnimkou nie je ani SynotTip, ktorého zákaznícku podporu môžete kontaktovať rôznymi spôsobmi. Vybrať si môžete telefonický kontakt a e-mail, no a na pracovníkov podpory sa môžete obrátiť každý deň v čase od 8:00 do 24:00 hod.
Ak sa pýtate, aké problémy vám SynotTip zákaznícka podpora pomôže vyriešiť, môže ísť napríklad o zmenu vašich osobných údajov, čísla bankového účtu či napríklad vysvetlenie podmienok na získanie určitých bonusov a podobne.
Samozrejmosťou už je aj to, že dnes majú viaceré online herne a stávkové kancelárie svoje profily na sociálnych sieťach. SynotTip tak môžete nájsť na Facebooku, Instagrame a svoj kanál má aj na YouTube.
Kliknite TU a založte si účet v SYNOT TIP casine
- Začnite hrať a automaticky sa aktivuje bonus 250 zatočení bez rizika.
- Využite vstupné bonusy 10 000 € a 640 free spinov.
- Užite si zábavu a hrajte o vysoké výhry a jackpoty.
SynotTip kontakt na infolinku
Jedným zo spôsobov, ako môžete vyše problémy vyriešiť prakticky do niekoľkých minút, je kontaktovať zákaznícku podporu telefonicky. Telefónne číslo SynotTip infolinky je bezplatné a pracovníkov zákazníckej podpory tu zastihnete každý deň v čase od 8:00 do 24:00.
Zákaznícka podpora SynotTip cez e-mail
Niektoré problémy zase môžete jednoduchšie vyriešiť cez e-mailovú komunikáciu. Ide napríklad o žiadosť o zmenu kontaktných údajov a podobne, kedy môže SynotTip od vás požadovať fotografie či skeny potrebných dokladov. Pri e-mailovej komunikácii nezabudnite uviesť vaše meno a priezvisko, prípadne prihlasovacie meno do SynotTipu.
Naše skúsenosti hovoria, že SynotTip odpovedá na e-maily veľmi promptne, zvyčajne to trvá niekoľko minút. Výnimočne si môžete na odpoveď počať pár hodín, avšak to len naozaj zriedkavo.
SynotTip Live chat
Zatiaľ čo niektoré slovenské online kasína prinášajú zákazníkom možnosť kontaktovať zákaznícku podporu aj cez live chat, SynotTip k nim zatiaľ nepatrí. Rovnako tak nemáte možnosť obrátiť sa na SynotTip prostredníctvom kontaktného formulára. Použiť teda môžete len telefonický kontakt, e-mail, prípadne sociálne siete.
Sociálne siete SynotTip: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter
Hoci Live chat ani kontaktný formulár v SynotTipe nenájdete, má toto online kasíno a stávková kancelária svoj profil na Facebooku aj na Instagrame. Rovnako tak prevádzkuje vlastný YouTube kanál, avšak na sociálnej sieti X, čo je bývalý Twitter, by ste ho hľadali márne.
Ak teda chcete byť vždy informovaný o aktuálnych akciách či turnajoch a podobne, pomôže vám k tomu nielen odber e-mailových noviniek, ale tiež sledovanie profilu SynotTipu práve na sociálnych sieťach:
- Synottip Facebook: facebook.com/synottipsk
- Synottip Instagram: instagram.com/synottip_slovensko/
- Synottip Youtube: youtube.com/@synottipsk4656
SynotTip adresa a kamenné pobočky
Online kasíno a stávková kancelária SynotTip má po celom Slovensku stovky kamenných pobočiek. Sídlo spoločnosti je pritom v Poprade na tejto adrese:
- SYNOT TIP, a.s.
Továrenská štvrť 1467/24
059 51 Poprad – Matejovce
REGISTRÁCIA DO SYNOTTIPU S BONUSOM 10 000 EUR + 640 SPINOV + 25 EUR
SynotTip online podpora a telefonický kontakt – časté otázky
Ak sme všetky vaše otázky týkajúce sa zákazníckej podpory SynotTip nezodpovedali v článku, v nasledujúcich riadkoch vám prinášame odpovede na tie najčastejšie sa vyskytujúce.
1️⃣ Je SynotTip zákaznícka podpora zadarmo?
Áno, ak sa rozhodnete kontaktovať zákaznícku podporu SynotTipu telefonicky, zavoláte na bezplatné telefónne číslo.
2️⃣ Kde nájdem SynotTip Live chat?
Bohužiaľ, SynotTip aktuálne hráčom neponúka možnosť komunikovať so zákazníckou podporou cez Live chat.
3️⃣ Môžem riešiť problémy aj osobne na SynotTip pobočke?
SynotTip má na Slovensku viacero kamenných pobočiek, avšak nie so všetkými problémami vám budú vedieť pomôcť na každej z nich. Z tohto dôvodu radšej kontaktujte zákaznícku podporu telefonicky či e-mailom.
Hrajte zodpovedne a pre zábavu! Účasť na hazardnej hre je zakázaná osobám mladším ako 18 rokov. Hazardné hry predstavujú riziko vysokých finančných strát a nadmerné hranie prináša so sebou aj možné zdravotné riziká. Využitie bonusov je podmienené registráciou - informácie tu.