Potrebujete riešiť menší či väčší problém, na ktorý ste natrafili pri zábave v online kasíne Tipsport? V tom prípade je tu pre vás zákaznícka podpora, na ktorej vám odborne školení pracovníci pomôžu s riešením rôznych ťažkostí. Či potrebujete odstrániť nejaký technický problém, alebo si neviete dať rady napríklad s registráciou, Tipsport zákaznícka podpora je vám k dispozícii. Máme pre vás všetky Tipsport kontakty: zákaznícka linka, e-mail i chat.
Tipsport zákaznícka podpora
Bez ohľadu na to, či ste v online kasíne Tipsport už ostrieľaným hráčom, alebo úplným nováčikom, môžete sa ocitnúť v situácii, v ktorej budete potrebovať osloviť zákaznícku podporu. Tá vám pomôže vyriešiť problémy najrôznejšieho charakteru a kontaktovať ju môžete jednak s technickými ťažkosťami a jednak s problémami súvisiacimi s bonusmi a podobne.
Na zákazníckej podpore pracujú špeciálne vyškolení pracovníci, ktorí majú prístup do interného systému Tipsport, a tak vám budú vedieť v drvivej väčšine prípadov pomôcť prakticky okamžite.
Tipsport zákaznícka linka – kedy ju kontaktovať
Kedy vyhľadať kontakt na Tipsport zákaznícku podporu:
- ak máte technické problémy týkajúce sa hier
- v prípade, že sa vám nedarí nainštalovať si mobilnú aplikáciu
- ak vám nebol pripísaný bonus alebo výhra
- ak máte problémy s registráciou
- v prípade, že máte ťažkosti s vkladom peňazí
- ak natrafíte na hocijaký iný technický problém
Ak sa rozhodnete kontaktovať Tipsport infolinku, vedzte, že kontakty sú rovnaké pre hráčov v online kasíne aj pre stávkujúcich zákazníkov.
Kliknite TU a založte si účet v Tipsport casine
- Využite exkluzívny vstupný bonus až 7 777 € k vášmu 1. vkladu
- Dokončite svoju registráciu a získate 100 zatočení zadarmo
- Bavte sa hrou na výherných automatoch s možnosťou vysokých výhier
Tipsport kontakt: číslo na infolinku
Jedným z najrýchlejších spôsobov riešenia problémov pri zábave v Tipsporte je kontaktovanie zákazníckej linky. Tá je vám dostupná každý deň, vrátane víkendov, no a obrátiť sa na ňu môžete vždy v čase od 8:00 do 22:00.
Telefonickú infolinku môžete kontaktovať na čísle: +421 41 562 00 91
Tipsport kontakt – e-mail
Ďalším kanálom, cez ktorý sa môžete obrátiť na zákaznícku podporu v Tipsporte, je e-mail. Tento spôsob komunikácie vám odporúčame využiť hlavne v takých prípadoch, v ktorých potrebujete na vyriešenie problémov priložiť snímky obrazovky.
Ak sa rozhodnete kontaktovať zákaznícku podporu cez e-mail, môžete tak urobiť sedem dní v týždni v čase od 8:00 do 2:00.
Tipsport kontakt na e-mail: podpora@tipsport.sk
Tipsport podpora: chat
Na promptné riešenie problémov vám výborne poslúži aj Tipsport live chat. Na ten sa môžete obrátiť tiež v každý jeden deň v týždni, pričom pracovníci sú vám k dispozícii v čase od 8:00 do 2:00.
Live chat nájdete priamo na webstránkach Tipsportu, avšak objaviť ho môže byť trochu záludné. Samozrejme, najskôr musíte byť prihlásený do vášho hráčskeho účtu. Potom je potrebné prejsť do časti týkajúcej sa vkladov či výberov peňazí. No a v tejto časti sa vám vpravo dole objaví modré okienko označené Zákaznícka podpora – online.
Zároveň upozorňujeme, že možnosť live chatu sa vám zobrazí len v prehliadači na počítači. Na mobile by ste ho hľadali márne. Cez mobil však viete Tipsportu napísať súkromné správy. K tejto možnosti sa dostanete po tom, čo prejdete do vášho profilu a otvoríte si možnosť Správy.
Tipsport kontaktný formulár
Tipsport zákaznícku podporu je možné kontaktovať aj prostredníctvom kontaktného formulára. Ten nájdete v časti tipsport/informacie, ktorá sa vám otvorí po kliknutí na možnosť Zákaznícka podpora.
Tipsport email a tel. číslo na reklamácie
Ak potrebujete vyriešiť problémy týkajúce sa reklamácií, viete sa obrátiť priamo na špeciálnu e-mailovú adresu určenú na tento účel. V prípade reklamácií platí, že Tipsport má zvlášť e-mailovú adresu určenú pre zákazníkov v online kasíne a zvlášť pre hráčov v stávkovej kancelárii.
Ak potrebujete riešiť reklamáciu v Tipsport online kasíne, kontaktuje zákaznícku podporu na e-mailovej adrese hry.reklamacie@tipsport.sk. V prípade riešenia reklamácie tiketu je vám k dispozícii e-mail reklamacie@tipsport.sk, prípadne môžete použiť priamo na vašom tikete funkciu „Reklamácia tiketu“.
Telefónne číslo určené zvlášť na riešenie reklamácii dostupné nie je.
⇒ Neprehliadnite: Ako vložiť peniaze na Tipsport
Tipsport tel. číslo a e-mail: otázky týkajúce sa elektronickej peňaženky
Zákazníci Tipsportu majú k dispozícii aj zvláštnu e-mailovú adresu určenú na riešenie problémov týkajúcich sa elektronickej peňaženky Pluso (Krypto). Rovnako tak môžete vaše otázky súvisiace s Pluso peňaženkou riešiť aj telefonicky.
- E-mail na riešenie otázok súvisiacich s Pluso peňaženkou: podpora@pluso.sk
- Telefonický kontakt ohľadom Pluso peňaženky: +421 41 516 60 81
Zákaznícka podpora Tipsport – časté otázky
Na záver vám ešte prinášame odpovede na niekoľko častých otázok, ktoré vám môžu v súvislosti s Tipsport zákazníckou podporou napadnúť.
☎️ Kde nájdem Tipsport kontakt na telefón?
Všeobecné problémy môžete riešiť na telefónnom čísle +421 41 562 00 91. Ak by ste potrebovali vyriešiť otázky týkajúce sa Pluso peňaženky, môžete tak urobiť na čísle +421 41 516 60 81.
☎️ Čo robiť, ak je zabudnuté Tipsport heslo – kontaktovať zákaznícku podporu?
Ak ste zabudli vaše heslo k Tipsport účtu, nemusíte hneď kontaktovať zákaznícku podporu. Stačí kliknúť na možnosť „Zabudli ste heslo?“. Následne vám Tipsport pošle na e-mail inštrukcie s ďalším postupom pri obnove hesla.
☎️ V akom čase funguje Tipsport infolinka?
Ak by ste chceli zákaznícku linku v Tipsporte kontaktovať telefonicky, môžete tak urobiť v každý jeden deň v týždni od 8:00 do 22:00. E-mailová zákaznícka podpora a live chat sú vám k dispozícii každý deň od 8:00 do 02:00.
Hrajte zodpovedne a pre zábavu! Účasť na hazardnej hre je zakázaná osobám mladším ako 18 rokov. Hazardné hry predstavujú riziko vysokých finančných strát a nadmerné hranie prináša so sebou aj možné zdravotné riziká. Využitie bonusov je podmienené registráciou - informácie tu.